prickhundar

Alla inlägg under juni 2011

Av Eva - 23 juni 2011 15:33

Önskar en trevlig midsommar och hoppas att det inte blir något regn.


Och tack Strega för det fina midsommar kortet.

 

Eva & hundarna

Av Eva - 21 juni 2011 19:32

Nu har vi äntligen flyttat tillbaka till Härryda kommun, vi bor nu i Mölnlycke det känns så skönt.

Nu skall vi bara tapetsera om så vi kan sätta våra tavlor på väggen.


I helgen var vi i Götene och städade inne i huset och i trädgården, vi fyllde en container med saker som vi slängde och de från secondhand hämtade möbler, kläder , prydnadssaker och allt möjligt de var tvunga att köra två gånger.


Hundarna sprang lösa hela dagarna och de var så trötta å kvällen när vi gick och la oss vi sov på en uppblås bar madrass och vi sov så gått alla ihopa.


Skönt nu är det gjort.

Lite kort först från vår nya lägenhet.

  Gustav väntar på maten man blir hungrig av att flytta.   Och efterrätt en Piggelin. Mums. han slickade och nöjt medan tjernarnas tog slut långt innan han var klar.   Lova vädrar öronen.     Detta har blivit Lova favo plats.


Kort från Götene.   När jag röjde på altanen i Götene så hoppade Angie upp i skottkärran jag vet när jag var barn tyckte jag det är roligt att åka i skottkärran men en hund......   det visste jag inte men jag vågade inte köra den var rädd att hon skulle ramla ur den.   Också lite vila ute.  

Sedan var det dags läggdags.

Fick en jättefin mors dags ros fick jag av  min dotter Mia. Tack mitt hjärta.

  

Lova i husvagnen.

Det var allt för denna gång får se när det blir nästa gång kommentera gärna så vet jag att någon är inne och tittar på vår blogg.


Ha en trevlig midsommar.

Eva & hundarna









Ovido - Quiz & Flashcards