prickhundar

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Tråkigt sommarväder

Av Eva - 24 juli 2011 13:51

Regnar idag också skall det inte bli någon sommar?


Så idag blir det lite kort.  

  Lova och Angie väntar på mat.   Angie passar grillen så ingen av de andra hundarna tar köttet.

Och gubben passa grillen så inte Angie tar köttet.

  Fy jag hatar spindlar........     Sötnosen Lova.   Gubben Gustav börjar bli gråhårig får nog färga pälsen eller?   Sömntuttan Angie.   Och filten skall ligga på henne annars fryser hon.   Vad säger du?   Vår nya dalmatiner.   Är det bra så?   Fy en mask på vår altan och fet var den också.   Lite kort påFiona.     Hundarna fick var sitt ben idag.   Lova.   Angie.   Angie.   Gustav gick ut och la sig.   Lova håller fast benet med tassarna såg så gulligt ut.   Oh nu är jag mätt.     Hm det var gott med ben.   Nu vill vi ha SOL så vi kan sitta ute och ha det skönt.


Sänder en tanke till alla drabbade i Norge.

Ha en trevlig söndag eftermiddag.

Eva & hundarna

 
 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

24 juli 2011 14:20

Fina bilder. Här på östkusten har vi vackert väder och det har det varit nästan hela sommaren. Det var först i slutet av förra veckan som vi äntligen fick regn så konstigt det kan vara.

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Pia

Pia

24 juli 2011 15:14

Jättefina bilder Ja du den här sommaren har ju inte varit nån höjdare vädermässigt . Det blir nog fint i morron för då börjar vi jobba igen :D

http://www.dalmatinerna.se

 
Maria

Maria

24 juli 2011 19:51

Vilken fin katt ni har. Vi har en liknande, hon är inte lika röd men annars rätt lik. Nån höjdare är inte vädret och vi jobbar en vecka till sen semester i 3 v. Hoppas verkligen vädret vänder :)

http://dizzedoggen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards