prickhundar

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Lite uppdatering

Av Eva - 14 januari 2012 17:18

Tänkte att det kanske var dags med en uppdatering här.

Vad har hänt här då?

Hundarna mår bra och matte och husse också.

Jag har börjat att arbeta igen.

Utställningar under 2011 har vi inte varit på  det var mycket med flytten.

Men vi började med  en det var på My dog i januari och det var Lova som blev ställd det gick bra exellent och CK.

Lova skötte sig bra i ringen men jag var jätte nervös det var ju 1 år sedan jag ställde men det var rätt kul så det kankse blir någon mer utställning i år.

Vontern har varit kanón ingen snö men jag tycker det är skönt är trött på snön efter två vintrar med enormt mycket snö.

 

Idag var det vårväder och vi åkte ner till husvagnen och kollade till den vi fick väl lite vårkänslor.

Vi åkte ner till Vallda Sandö och toge en promenad vid havet det var så vackert, vi tog bara Lova med oss skönt ibland att gå med en hund.

 

Nu längtar jag till sommaren ännu mer så vi kan åka ut med husvagnen i år har vi tänkt åka uppåt i vårt land.

 

Husse och Lova poserar.

Skall försöka skriva varje dag nu om någon vill läsa vad vi har för oss.

Ha en trevig lördag kväll.

Èva & hundarna!!!

 

 

 

 
 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

14 januari 2012 17:40

Roligt att du börjat skriva igen och vilken fint väder ni har haft, här har det varit snöstorm men än så länge inte jättemycket snö, jag tycker också vi fick för mycket dom 2 senaste vintrarna.

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Amy & Maria

Amy & Maria

14 januari 2012 19:10

Det är klart att ni ska ställa ut det här året. Ni som är så duktiga :) Har ni vägarna förbi dalarna i sommar måste ni höra av er!!

http://dalmatiernamy.blogspot.com

Eva

16 januari 2012 18:46

Ja det skall vi göra.

 
Pia

Pia

15 januari 2012 18:28

Jaa vad roligt med er blogg igen :D Jag vill ha ett mail av dig till pia@dalmatinerna.se De kapade min hotmail adress så alla mina kontakter försvann Jag saknar din adress Ska ni till Tånga i sommar?? Hoppas det... tycker det är på tiden att ses igen Kram

http://www.dalmatinerna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards