prickhundar

Alla inlägg under februari 2012

Av Eva - 15 februari 2012 18:03


Jag har varit ledig måndag och tisdag det var skönt för jag har varit förkyld kommer inte ihåg när jag var förkyld senast med det var länge sedan.

Solen har skinet här idag med det har blåst lite kallt men det blev en promenad i skogen ändå.


Idag när jag kom hem hade vi inget vatten det var en läcka någostans det fanns lite vatten i kranarna så jag hade vatten ifall det skulle ta långt tid innan vattnet kom men det har kommit tillbaka redan skönt.



Gustav och Lova.


 

Gustav står och funderar om vi har fått stopp på benen eller vad är det som händer.

 

Jag väntar på tjerna att det skall gå igen.





 

Lova ute på altanen och jag står och ett äpple då slickade hon sig om munnen.

 

      


Då sätter jag mig och kissar när jag inte får smaka på äpplet.



Angie och Lova ligger framför spisen när jag skall laga mat.

Härom kvällen såg det ut som det brann men det var solen som gick ner.

ha en bra kväll.

Eva & hundarna

Av Eva - 5 februari 2012 16:59

Idag är det inte lika kallt här som igår vi ha - 5.4 grader och det har snöat lite.

Idag åkte vi ner till Polaren och kollade till den, det var ok men det var kallt i den längtar till sommaren och semstern när vi drar iväg uppåt vårt långa land.  

Men det dröjer några månader innan vi rullar iväg.

Ha en skön kväll.


Ovido - Quiz & Flashcards