prickhundar

Alla inlägg under oktober 2010

Av Eva - 9 oktober 2010 19:01

Bara Sara     har gjort en ny blogg till mig kolla in på den. Jättefint har hon gjort glöm ej skriva någon kommentar.

Ny adress: http://prickhundar.blogg.se

       Eva & hundarana   

Av Eva - 5 oktober 2010 16:55

....redan nu går det fort fram till jul. Och man skall hinna köpa julklappar till 7 barnbarn, 4 barn, och några till. Jag får nog börja nu det säger jag varje år men är ute i sista minuten.

I helgen så var Arnes son Totte och hans barnbarn Jason. Han är 2,5 år och en riktig liten buse. De låg över till söndag.

Klart blev det lite kort på Jason.

                    Lova blev så förtjust i Jason.     

 

Daizie låg mest och blängde som vanligt.

 

 

Idag har jag börjat att träna var tvungen att ha en genomgång på maskinerna de var nya för de har bytt till en ny lokal jättefin. Jag tränar på Life club i Götene. De är jättebra och kanon trevliga.

 

Har varit ute på åkern och gått och dovhjortarna är en bit bort och hundarna ser de inte eller så vågar de inte gå dit för då vrålar matte så det hörs flera mil.

Nu skall hundarna få mat sedan skall vi slappa lite.

Ovido - Quiz & Flashcards