prickhundar

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

1 år sedan

Av Eva - 15 januari 2012 17:57

såg det ut så här då bodde vi i Götene och så mycket snö var det där och nu är det barmark det tycker jag är så skönt.

Angie fryser om tassarna.

 

Lova busar och leker med en pinne.

     

Nä nu vill jag gå in.

 

Vägen ner till den större vägen väldigt vackert var det ju.

 

Hm vem har kissat här då?

 

Lova fortsätter att busa.

   

Också lite bus aala tre.

   

Men var är Angies ansikte.

Ha det bra.

Eva & hundarna

 
 
Kim

Kim

15 januari 2012 19:37

Visst är det skönt att vi slipper en likadan vinter som förra året. Jag fanns visserligen inte med då, men matte har berättat.

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Eva

16 januari 2012 18:45

ja det är verkligen skönt att det inte är så mycket snö i år.

 
Strega

Strega

17 januari 2012 13:30

Fast jag saknar de rena golven under hela förra vintern. Nu tycker jag att man inte gör annat än skurar & skurar... :(

http://casadistrega.bloggplatsen.se

Eva

17 januari 2012 16:52

Ja det är klart det blir ju nte så lerigt och sandigt när det är snö. Skall kolla om jag hade någon av kuriren du sökte.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards