prickhundar

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Eva - 21 januari 2012 18:34

Idag vid 10 tiden började det att snöa och jag som trodde våren var på väg.

Men det är rätt fint med snö iallafall.

Örnen landande på vår altan.

Idag tog jag Gustav och Lova på en promenad oj vad de busade och de brydde sig inte att det kom en hund som jag förbi. Tyvärr hade jag inte kameran med.

      


Angie ligger och funderar över??????

   

   

Också blev det lite bullbak.

 

 

Angie och Lova vaktar bullarna så ingen tar de.

     

Ja också måste man ju diska efter baket det är ju det som är tråkigaste.

   

Någons trädgårdsmöbler står på gården.

    


Nu har det slutat att snöa undrar hur länge det ligger kvar, ja det får man ju se.

Nu skall jag sätta mig och titta på tv och ta en bulle eller två och ett glas mjölk.

Ha en riktig go kväll.

Eva & hundarna.



Ovido - Quiz & Flashcards