prickhundar

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Uppdatering

Av Eva - 10 maj 2011 10:13

Lite uppdatering igen. Vi bor fortfaranade husvagnen i Kungsbacka det går så bra med hundarna men nu längtar vi till att vi skall flytta inte så långt kvar nu.


Sommaren har verkligen kommit och det är så skönt vi är ute hela dagarna, går i skogen, tränar lydnad, gå ordentligt i koppel det går väl så där.


Lova och jag har börjat på kurs det går jättebra hon är så duktig.


lite kort från vårt mobila hem.

          Fin utsikt har vi på Marias hästar Harald och Hedwig.                 Det var allt för denna gång.

Ha en trevlig sommar.

Eva & hundarna

 
 
Pia

Pia

10 maj 2011 10:26

Inte visste jag att ni bodde i husvagnen . Då förstår jag att ni längtar till ett vanligt boende Husvagn går alldeles utmärkt men inte alltför länge ;) Lycka till med flyttandet

http://www.dalmatinerna.se

 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

10 maj 2011 11:48

Jag visste inte heller att ni bådde i husvagn, då kan jag tro att du längtar till juni men nu är det inte långt kvar. Fina bilder på alla djur. :)

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Anette

Anette

10 maj 2011 16:22

Jag visste inte heller att ni bodde i husvagn men de kan va mysigt ett tag =)
Härliga bilder på vovvar å hästar =)

http://ivrigaizor.blogspot.com

 
Zebra

Zebra

10 maj 2011 16:44

Så deilig det så ut. Koser dere:) Fine fine bilder:)

http://prikkeprinsessa.blogspot.com

 
Monica

Monica

15 maj 2011 20:25

Vilken underbar pälskvalitet Buster har alldeles gnistrande svart! Bo i husvagn är väl inte dumt när det är sommar. Och snart nog får ni väl flytta in i lägenheten.

http://pudal.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards