prickhundar

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Söndag

Av Eva - 5 februari 2012 16:59

Idag är det inte lika kallt här som igår vi ha - 5.4 grader och det har snöat lite.

Idag åkte vi ner till Polaren och kollade till den, det var ok men det var kallt i den längtar till sommaren och semstern när vi drar iväg uppåt vårt långa land.  

Men det dröjer några månader innan vi rullar iväg.

Ha en skön kväll.


 
 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

5 februari 2012 17:50

Det ser betydligt skönare ut på bilden än vad det är ute nu!

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Pia

Pia

6 februari 2012 09:48

-13 har vi ute idag och det snöar lite lätt Fy hundan vad kallt och 13 grader inomhus här på jobbet Ngt fel på värmesystemet tippar jag ;)

http://www.dalmatinerna.se

 
Clifford & Dizzy´s matte

Clifford & Dizzy´s matte

8 februari 2012 17:48

Vilken härlig sommarbild! :-D Inte utan att man börjar längta nu!

http://www.enprickigvardag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards