prickhundar

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Oktober......

Av Eva - 5 oktober 2010 16:55

....redan nu går det fort fram till jul. Och man skall hinna köpa julklappar till 7 barnbarn, 4 barn, och några till. Jag får nog börja nu det säger jag varje år men är ute i sista minuten.

I helgen så var Arnes son Totte och hans barnbarn Jason. Han är 2,5 år och en riktig liten buse. De låg över till söndag.

Klart blev det lite kort på Jason.

                    Lova blev så förtjust i Jason.     

 

Daizie låg mest och blängde som vanligt.

 

 

Idag har jag börjat att träna var tvungen att ha en genomgång på maskinerna de var nya för de har bytt till en ny lokal jättefin. Jag tränar på Life club i Götene. De är jättebra och kanon trevliga.

 

Har varit ute på åkern och gått och dovhjortarna är en bit bort och hundarna ser de inte eller så vågar de inte gå dit för då vrålar matte så det hörs flera mil.

Nu skall hundarna få mat sedan skall vi slappa lite.

 
 
Anette

Anette

5 oktober 2010 19:37

Jag säger varje år att jag ska vara ute i god tid med julklapparna men tyvärr blir det i sista minuten..hehe
Vilka fina blåa ögon Jason har

http://ivrigaizor.blogspot.com

 
Monica

Monica

5 oktober 2010 22:15

Jag gör precis samma sak som du varje jul tänker jag att nästa år då minsann ska jag vara ute i god tid med alla julklappar och det har inte köpts in en enda än, bra att du påminner:-)
Vilken härlig liten lintott!

http://blogg.pudal.se

 
Strega

Strega

5 oktober 2010 23:31

Vilket härligt hår! :)
Julklappar, ja - DET HÄR året ska vi vara ute i god tid! :)

http://www.casadistrega.com

 
Anette o Nilla

Anette o Nilla

6 oktober 2010 15:40

Jag älskar julen och julklappar, så jag brukar starta tidigt. I år har jag 6 st inhandlade redan. Men det var lättare förr, när tjejerna var små, betydligt svårare att hitta på nu när dom är äldre.
Så småkusineras klappar blir alltid klara först...

http://www.nilla.webb.se

 
Åsa Torstensson

Åsa Torstensson

7 oktober 2010 14:49

Hej Eva! Kul att du vill vara med i utlottningen på min blogg :-) Vilka mysiga bilder du har tagit. Varifrån kommer dagbädden? Den var jättefin.

http://asa-torstensson.se

 
Pia

Pia

7 oktober 2010 15:58

Tycker minsann att Jason är lik Arne :D Daizie är lika bra på att blänga som acke ;)

http://www.dalmatinerna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards