prickhundar

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Eva - 31 juli 2011 16:10

Har varit barnvakt för mina två barnbarn Ida och Linneá jag hade Angie med så vi gick en långpromenad i Partille.

Idag fick kameran vara med så här kommer lite kort på alla tre tjerna.


Först en promenad.

  

   Sedan lite lek på lekparken.

Ida leker.

 

 

Linneá leker.

          Angie fick inte leka på lekparken, synd om mig eller hur??

  Ida igen.

  

Linneá igen.

       En promenad i skogen.

Angie hon gick så fint jämter Linneá. 


Tjerna fick säga vad jag skulle fota och det blev det här.

         

Ida plockar hallon.

                 Ida plockar en ros till mamma.

Det var allt för denna gång.

Eva & hundarna

Av Eva - 31 juli 2011 15:22

I fredags åkte vi till Nordsjön i Vrestaby och badade där var jag och badade när jag var liten, vi hade sommarstuga i Eskilsby.

Här kommer några kort.


                                                            T.o.m jag badade och det var riktigt härligt. Och husse tog kort.


Eva & hundarna


Ovido - Quiz & Flashcards