prickhundar

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Eva - 26 januari 2011 18:26

Idag sken solen men det är minusgrader men rätt skönt.

Hela familjen gick ut och promenerade.

Lite kort kanske???

Först på Lova man får passa på då hon sitter stilla.

Vad viskar ni om???

     Oh är hon aldrig klar hur länge skall vi sitta stilla?  

Nu spinger vi iväg, Angie.

 

   

 

Undrar vem som bor i trädet?

 

On the top.

 

Jag vill också komma upp.

 

Kanske jag kan flyga upp???

 

 

Lite halt var det men vill man ha godis så klarar man allt.

 

Jag kan flyga!!!!!

  Vågar jag ta den från Lova?

Yes jag tog den.

 

   

 

Lite pinnbus också.     Vad är det som springer ute på åkern????   Jaja jag får väl komma då när du ropar.

  

 

Örnen har landat!!!!!!!

 

 

Det var allt idag.

Kommentera gärna det är så roligt att läsa hur mänga som är inne och läser på bloggen, har haft funderingar att lägga ner den för det verkar inte som några läser den ändå.

 

Kram Eva & hundarna

Ovido - Quiz & Flashcards