prickhundar

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Eva - 24 oktober 2008 16:36

Köpte en ny boll igår den får dom bara ha när vi tränar.

Jag började med Angie det var inget svårt för henne för när jag säger nos och håller fram handen så trycker hon nosen på den så der var lätt för henne.

Jag började så här: Håll bollen i händerna en typ fotbollstorlek klickade när de tittade på den ett par gånger och godis, sedan när de putte på bollen så klickade jag och godis inga tassar på bollen.

Angie kunde ju det första så till henne la jag bollen på golvet och hon puttade på den ja det var vi gjorde idag.

Gustavs päls är bara så blank önskade Angie hade det.

Inga kort idag skall fjäska med gubben om han kan ta kort imorgon när vi tränar med bollen.

Nu skall vi äta fredags middag och ta ett glas vin.

Ha det gott alla vänner.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards