prickhundar

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Eva - 30 oktober 2008 17:40

Jag har blivit utmanad av Emilie med Berit.

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
Jag har skomani har hur många skor som helst och vill inte slänga några.

Jag hatar vintern.

Mina idoler är ROLLING STONES.

Älskar att netshoppa.

Vill köra motorcykel men har ingen.

Jag är gift med en 15 år yngre gubbe.

Har två syskon som jag inte omgås med.

Jag utmanar Lisa & Cloe, Marine och hundarna, Sarah & sune, Mags med sina hundar.

Tack för alla fina Halloween kort vi fått.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards