prickhundar

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Eva - 23 september 2010 19:01

Nu har jag fixat en gästbok.http://www.a-free-guestbook.com/gb/lillalova/

Idag har jag och hundarna varit på promenad Lova gick lös hela tiden de andra fick koppelträning.

Sedan var vi ute på åkern och jag då stod det ca 5 dovhjortar tur att jag fick ropat in Gustav så han inte hann att se dem, men mina tjejer stannade och vi stog och tittade på de.


Det börjar bli mörkt nu på kvällarna det är så mysigt att tända massa ljus.


Något äckligt.... idag när jag skulle plocka upp bajs när Lova hade bajsat så var det något litet vitt som rörde sig. Snabbt in och hämta bilnycklar in med hundarna i bilen och köpte avmaskningsmedel nu så är de avmaskade alla hundarna och katten.

Fy vad äckligt jag rös hoppas att det går bort. Bandmask var det sa hon på apoteket.


Kramizar till er som läser skriv gärna i min dagbok.


Ovido - Quiz & Flashcards