prickhundar

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Eva - 7 september 2010 19:01

Idag när vi vakande så haltade Lova och när jag tittade så var en trampdyna avskrapad. Jag ringde veterinären men de har telefontid mellan 8 - 9 ringde typ några minuter efter. Jag får ringa imorgon hoppas att Lova får komma, så nu blir det ingen utställning för oss i Sofiero. Tråkigt men så kan de bli ibland.


Men jag har lagt om foten men det är så synd om henne det tycker hon iallafall hon hoppar på tre ben. Då ser man så här ledsen ut.

Och då är det tillåtet att stå på stolen och tigga, tror Lova.


     Ett litet kort på min prinsessa Angie.           



Och ett på prinsen och drottningen.


Arne åkte bort till Rune och Florence han hjälper de att renovera lite.

Jag hade tänkt att ta en långpromenad ppe vid Hörberget men det gick ju inte vad skulle jag göra då.

jo det blev bullbak bakade 65 kanelbullar. Men när jag la in de i frysen så hade jag ju bullar var ju inte så länge sedan jag bakade, men det är ju bra att ha.

Nu skall vi ta ett glas mjölk och nybakta bullar.

Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards