prickhundar

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Hälsat på Mia

Av Eva - 11 maj 2011 20:45

Idag åkte jag och hälsade på Mia min yngsta dotter är så skönt att bo så nära henne nu.

 

Idag var lilla Lisa vaken så jag fick gosa med henne tänk hon är redan 4,5 månader.

Mia bjöd på lunch det var jättegott maten smakar mycket bättre när man slipper laga den själv.

 

Linnea och jag åkte till Härlanda tjärn och gick en promenad med hundarna.

 

De var några som skrev i bloggen igår om att de inte visste vi bodde i husvagnen i Kungsbacka nu, vi gör det för gubben fick ett jobb i Göteborg och eftersom vi ändå funderade på att flytta ner igen så blev det så här men det går så bra och det är så mysigt känns som man är på semester.

 

Nu regnar det i Kungsbacka rätt skönt det behövs verkligen komma lite regn.

Ha en bra kväll

Eva & hundarna

 

 

 
 
Pia

Pia

11 maj 2011 22:39

Mysigt med barnbarnen så nära :D Och visst är det mysigt med husvagn när det regnar Här Åskar det som 17 Acke är inte glad Kram på er

http://www.dalmatinerna.se

 
Anette o nilla

Anette o nilla

12 maj 2011 08:02

Håller med Pia - det är så mysigt att sitta i husvagnen när det regnar.
Skönt att få komma närmare barn och barnbarn också.

http://hppt://www.nilla.webb.se

 
Zebra

Zebra

15 maj 2011 17:42

Høres ut som dere har det rektig fint:)

http://prikkeprinsessa.blogspot.com

 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

16 maj 2011 13:24

Hihi, lycka till med utmaningen, jag tyckte den var jättesvår för Wilda kan inte backa ens.

Det var inga krukor utan hinkar som såldes som rea 10:- st på ICA. Det var nog bara ett litet parti som hade blivit över men jag tyckte dom var roliga:)

http://pargas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards