prickhundar

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Onsdag

Av Eva - 2 mars 2011 14:42

Här har det varit väldigt deppigt mitt yngsta barnbarn Lisa har legat på Östra i Göteborg hon hade RS virus hade väldigt svårt att andas, så Mia (min dotter ) har varit där sen i söndags. Igår fick de permission en stund och fick åka hemma och träffa de andra i familjen.

När de kom tillbaka till Östra så fick de åka tillbaka hem igen och efter en läkarkontroll och fick sova hemma.

Idag var Lisa bättre hade lättare att andas så nu får vi hoppas att det inte kommer tillbaka som det tyvärr gör ibland. Så nu får de vara hemma. Skönt .

Lisa.

  

Lite kort kanske.

  Oops!!!!!!!!!!!!!   Acke öron...........   Lova har varit och hämtat posten............   Vi leker följa John.  

  Daizie får ha täcke på sig det är inte så kallt idag men hon är lite frusen.        

Lite godissök.

  Hoppla hoppla   Angie smyger på Gustav.....

 

Gustav har nog inte mat fått idag så han äter upp gummihantlen.     

  

Nu har solen kommit hit så nu blir det en promenad man får passa på när solen visar sig.

Ha en bra dag

Eva & hundarna

 
 
Annki o Wilda

Annki o Wilda

2 mars 2011 15:24

Vad skönt att det går åt rätt håll.

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Pia

Pia

2 mars 2011 15:27

Skönt att den lilla mår lite bättre nu :D Fina bilder på de prickiga . Jasså det är hos er solen är Jag har glömt hur den ser ut ;) Kram

http://www.dalmatinerna.se

 
Anette o Nilla

Anette o Nilla

3 mars 2011 12:45

Vad skönt att Lisa är bättre. Hon är ju så liten, det är ju nog jobbigt när dom små har en vanlig förkylning - fy så hemskt när dom blir så dåliga...

http://www.nilla.webb.se

 
Zebra

Zebra

5 mars 2011 10:21

Herlige bilder, er misunnlig dere har jo barmark:)

http://prikkeprinsessa.blogspot.com

 
Bara Sara

Bara Sara

2 april 2011 07:58

Jag hoppas verkligen vi ses igen även om du flyttar till Göteborg!
Ska vi ta en promenad en solig dag efter kl. 12? Kram

http://dizela.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards