prickhundar

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Rallylydnad

Av Eva - 24 augusti 2010 19:54

 T      råkigt väder regn och det blåser nästan storm.

Vi var ute med hundarna och gick på åkern men det bvörjade regna så vi fick gå in.

På eftermiddagen åkte jag och Angie hem till sara för att gå på kurs i Rallylydnad. Sara säger att Angie är så dktig och att hon tycker det är kul det syns på henne.

Denna gång skulle vi öva snäva svänger och vet ni vad Angie visste inte att hon hade två bakben så det skall vi öva tills nästa tisdag.

Prova rallylydnad det är jättekul.

Lova får vänta några månader sedan blir det rallylydnad för henne också.

Kort som Florence Brunberg/Karlsson har tagit. Hoppas att det är ok att jag lånar de.


Lilla sötnosen Xtreme Makeover Lova.



 
 
Bara Sara

Bara Sara

25 augusti 2010 06:57

Vad roligt att du gillar Rally, och ännu roligare att det syns så väl på Angie att hon älskar det! Kämpa på så ses vi snart igen! Kram

http://dizela.blogg.se

 
wilda

wilda

25 augusti 2010 09:56

Så liten och söt

http://pargas.bloggplatsen.se

 
Pia

Pia

25 augusti 2010 11:12

Visst är det jättekul :D Söt bild på Lova

http://www.dalmatinerna.se

 
Anette o Nilla

Anette o Nilla

25 augusti 2010 13:02

Vi har testat lite rallylydnad hemma bara för kul - och hundarna gillar det.
Nu är det också på gång i Hannas Hundungdom-klubb - om intresse finns bland medlemmarna förstås.
Vilken söt liten Lova!

http://www.nilla.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards