prickhundar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Eva - 18 augusti 2010 06:48

Vad tiden går fort mitt yngsta barnbarn fyller 1 år idag. Vi skall åka dit och gratta henne. Och har men en mormor som är stones fans så klart att det blir en t-shirt med stones tunga, och en härlig fleecetröja med Helly Kitty.

  

Ett kort från dopet.

  

Kommer mer kort i eftermiddag.

Av Eva - 17 augusti 2010 16:05

 Nu är det höst men sommaren har ju varit ok men lite kort. Idag har jag dammat, dammsugit och torkat golven i hela huset det luktar så gott.Angie och jag har tränat lite rallylydnad och Lova har jag tränat springa fint i utställningskopplet och inte leka små grodorna.

Lite nya kort.



                        


Av Eva - 16 augusti 2010 20:06

Lite uppdatering vi har varit på utställningar och varit på campingsemster sommaren har varit väldigt varm vissa dagar för varm. Utställningarna har gått bra, Lova har blivit BIR valp i Borås men blev oplacerad i Stora ringen tänk Lova och jag i stora ringen. Angie fick sittandra Cacib sedan har det gått så där men jag är jättenöjd.

Jag har fått reda på att jag skall bli mormor igen i början av 2011 och då är jag mormor till 7 stycken + 1 bonusbarn.

Vi har fått iordning på det mesta i huset och huägarna har varit och hälsat på och tyckte det blev fint.

Lova hon växer och är enliten busig dalmatiner men helt underbar som de andra hundarna.

Jag och Angie har börjat Rallylydnad eller vi har den äran att vara projekthund hos Sara som håller på att utbilda sig till instruktör, det är skitkul.

Ja det var lite vad vi har haft för hos.

Lite kort kommer här.

      

Kommer mer kort.

godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards