prickhundar

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Uppdatering

Av Eva - 18 september 2010 13:10

Onsdagen den var det avslutning på rallylydnaden vi fick göra en bana och det gick rätt bra. Till våren skall vi börja på fortsättningskursen på Skövde hundskola.

Det ser ut som Angie tycker det är roligt och skaderisken är inte så stor som agility som vi har tränat innan så det får bli rallylydnad.


I torsdag var vi i Stockholm på en snabb visit svi körde fram och tillbaka, jag körde upp och Arne ner. vad vi gjorde det berättar jag längre fram så ni får vara nyfikna ett tag.


Idag har  Daizie, Angie, Lova och jag varit på en skogspromenad en bit bort det var så härligt nu ser man att hösten har kommit skall ta med kameran nästa gång. Jag såg mycket gula svampar vet inte om det var kantareller men eftersom jag inte äter de så får de står kvar tills någon annan kommer och tar hem de.


Det är bara 3 månader och 5 dagar tils de här kommer och bankar på dörren.


  

Ha en trevlig helg.


 
 
Pia

Pia

18 september 2010 14:31

Nu blev man ju nyfiken ;) Ja fy nu är det snart Jul Hoppas det inte blir lika mycket snö denna vintern

http://www.dalmatinerna.se

Eva

18 september 2010 17:43

Du får vara nyfiken för det är en hemlis.

 
Anette o Nilla

Anette o Nilla

18 september 2010 15:20

Julen gillar jag, och jag längtar redan nu tills man får plocka fram granen och alla tomtar. Och lyssna på Jill Johnsons julskiva...
Men sen kan jag hoppa över några månader och ta våren direkt. =)

http://www.nilla.webb.se

 
Anne-Lie & Ninja

Anne-Lie & Ninja

18 september 2010 18:24

Ja, jag hörde att de frågade efter en dalmatiner. Kanske var det din? Det var många som inte dök upp i dag. Det skulle t ex vara tre schäfrar innan mig och en till sheltie efter min som inte dök upp. Vad tråkigt det är när våra djur skadar sig. Hoppas att det läker utan komplikationer.

http://ninja.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards