prickhundar

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Fredag

Av Eva - 22 januari 2011 18:30

igår kom Carola och hennes hundar Puffie och Yenna hon hade resväska med sig ifall hon fick sova över så klart att hon fick.

Vi tog en promenad på åkern med hennes två hundar och Angie och Lova de sprang och busade och var så snälla mot varnadra.

 

Sedan åkte vi till Florence och hälsade på en stund, till affären vi skulle handla middagsmat det blev Tacos vi blev så mätta.

Arne gick in till sitt favo rum det är där tv står och Carola och jag satt i köket och pratade.

Arne hade nog lite tråkigt så han frågade om vi ville spela Monopol så det gjorde vi fram till Let´s Dance sedan slappade vi framför tvn tills det var sängdags.

 

Vaknade vid 8 tiden Carola låg vaken åt frukost ut med hundarna sedan åkte Carola till Florence jag klippte klorna på mina hundar, Arne bytte bromsar på Volvon.

 

Jag åkte ner till Skara och handlade och tankade bilen stannade till hos Florence och Rune ett stund jenny och Carola var där.

Nu har vi ätit och jag är mätt.

 

Carola du är välkommen hit igen det var trevligt med besök och det gick ju så himla bra med hundarna.

 

Tog några kort på Carolas hundar lägger ut de imorgon nu skall jag slappa framför tvn.

 

Här kommer korten på Yenna och Puffie.

 

          

Ha en trevlig lördag kväll.

Hundarna & Eva

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 16 december 2012 14:39

Av Eva - 21 oktober 2012 20:36

Av Eva - 21 oktober 2012 20:05

Sen jag skrev har Lova blivit Champion hon blev det i Backamo på sim 6:e utställning. Och i Sofiero fick hon sitt första CACIB. ...

Av Eva - 4 juni 2012 21:11

Nu kan man skriva i bloggen på IPhone jättebra då kanske jag skriver oftare . Det var väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har väl inte hänt då mycket. Lova har börjat löpa sist hon löpte var i april förra året och Gustav har blivit så kär ...

Av Eva - 3 mars 2012 16:37

Nu är det vår här i Mölnlycke.... solen skiner och det är plusgrader så skönt. Jag har varit ute med hundarna ovanligt eller? Först tog jag och Lova en promenad det är så skönt att gå med en hund. Vi gick ner till fotbollsplanen och busade, slä...

Ovido - Quiz & Flashcards